Väljakutse on luua toimiv holistiline vaade turundusele tervikuna

Ülemiste Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiia Nõmm sõnas digiturundusest rääkides, et kliendi jaoks ei ole eraldi digitaalset teekonda ja füüsilist teekonda, seega tuleks turundust vaadata ühtse tervikuna.

Ülemiste Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiia Nõmm  

12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Ürituse eel küsime turundajatelt, millised on nende arvates digiturunduse trendid ja väljakutsed.

Suurimad väljakutsed digiturunduses?

Ma arvan, et kõige suurem väljakutse on luua toimiv holistiline vaade turundusele tervikuna. Sageli me ise kunstlikult eristame online ning offline turundust, jagame seda tööd erinevatele meeskondadele jne. Aga kliendi jaoks ei ole digitaalset ja füüsilist teekonda – on ainult üks teekond, mis on täis mitmeid kokkupuuteid brändiga. Kui need kokkupuuted annavad erineva kogemuse, siis tekitab see segadust. Usun, et tänaseks päevaks oleme läbinud suuremad digiturunduse lastehaigused ja meil on palju tarku spetsialiste. Nii et ehk võime nüüd jälle ära unustada planeerimise erinevate distsipliinide kaupa ja otsida parimaid võimalusi oma ülesande lahendmiseks distsipliinide üleselt.

Millisele digiturunduse valdkonnale plaanite järgmisel aastal rohkem raha kulutada kui seni?

Ülemistel on väga hea äpp, millest kasutajal on juba praegu palju abi. Kindlasti planeerime seda muuta veel asjakohasemaks ning seda veel paremini kommunikeerida. Samuti tegeleme muude oma kanalite arendamise ja parendamisega.

Suurim pettumus ehk mis on tundunud digiturunduses esmapilgul lootustandev, aga hiljem selgus, et tegelikult on lihtsalt hype?

Digiturundus on arenenud väga kiiresti ning sageli õpitakse tegemise käigus. On loomulik, et iga uue võimaluse potentsiaal ei ava ennast kohe. Näiteks üks vastuolulisi teemasid on koostöö influencer'itega, mis pealiskaudsel lähenemisel võib pigem negatiivse tulemuse tuua. Samas õigel ajal õiges kohas võib see olla väga hea lahendus.

Best Internet 2019 – registreeru siin!

Teema: Digiturundusest turundusjuhile

Toimumise aeg: 12.-13. november 2019

Jaga lugu:
Seotud lood
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700