• 31.10.19, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Buduaar keskendub digiturunduses sisule

Buduaari tegevjuht Marge Tava kirjeldas, millised on Buduaari peamised eesmärgid ja väljakutsed seoses digiturundusega.
Marge Tava
  • Marge Tava
12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Ürituse eel küsime turundajatelt, millised on nende arvates digiturunduse trendid ja väljakutsed.
Suurimad väljakutsed digiturunduses?
Kõige suurem väljakutse hetkel on peagi uueneva meelelahutuslehe ülessaamine, sellel personaliseeritud sisu pakkumine ja oma aastate jooksul kogutud data oskuslik analüüsimine ning tulemuslik kasutamine digiturunduses.
Millisele digiturunduse valdkonnale plaanite järgmisel aastal rohkem raha kulutada kui seni?
Buduaari kui digiturunduskanali täiustamisse ja parimate lahenduste pakkumisse. Meil alustab peagi tööd storyteller, kes hakkab looma uue lähenemisega autentset ja unikaalset sisu. Me ei plaani osta influencer'ite teenust või sotsiaalmeedia reklaami, pigem oleme ise influencer ja kanal ning teeme selles suunas rahalisi kulutusi, et olla selles mõjukam ja autentsem. Kuldmunad ei tohi olla kellegi teise korvis. Minevikust on mitmeid näiteid tuua, kus üleöö nullitakse ära aastatepikkune töö, olgu selleks siis nt GDPR või Facebooki muudatused.
Best Internet 2019 – registreeru konverentsile!
NB! Soodushind kehtib 5. novembrini.
Suurim pettumus ehk mis on tundunud digiturunduses esmapilgul lootustandev, aga hiljem selgus, et tegelikult on lihtsalt hype?
Ma ei ole päris seda kogenud, et mingi digiturunduse lahendus oleks põhjendamatu hype, pigem on süü ikka enda valedes otsustes või pädevuse puudumises. Puusse võib panna kõigega ja näiteid on kõik digikanalid täis – olgu see siis bänneri vale kujundus, halvasti kirjutatud sisuturunduslugu, vale influencer'i kasutamine või kõige sagedamini kehv idee ja nõrk sõnum, mida nende kanalite vahendusel edastakse. Seda olen nii ise kogenud kui pidevalt ka kõrvaltvaatajana märganud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele