Autor: Marianne Liibert • 8. oktoober 2019

Mida on võimalik automatiseerida, saab varem või hiljem automatiseeritud

Telia meediaplaneerimise üksuse juht ja Best Interneti esineja Kertu Kuusik kirjeldas, millised on tema arvates digiturunduse valdkonna väljakutsed.
Kertu Kuusik

12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Ürituse eel küsime esinejatelt, millised on nende arvates digiturunduse trendid ja väljakutsed.

1. Suurimad väljakutsed digiturunduses?

Edukas digiturundus ei saa sündida ettevõtte ühes tiimis, ühel eesmärgil. Seda ambitsiooni tuleb laiendada, sest uued oskused, agiilsed töömeetodid ja digitaalset kliendikogemust silmas pidavad äriotsused on kasumliku digiturunduse eelduseks ning siin on väljakutseid kõigile, loomulikult ka Teliale.

Analüütikast ja uutest tehnoloogiatest on turunduses kasu siis, kui suudame nende abil teha õigemaid otsuseid senisest kiiremini. Kiirreageerimist takistavad aga sageli protsessid, mille puhul aega ei loeta mitte tundides, vaid nädalates. Meie jaoks on kindlasti ka siin kasutamata potentsiaali.

2. Millisele digiturunduse valdkonnale plaanite järgmisel aastal rohkem raha kulutada kui seni?

Investeeringu suurendamise asemel otsime võimalusi saadava väärtuse maksimeerimiseks.

Nii tehnoloogia kui ka turunduskommunikatsiooni puhul meeldib meile mõelda, et kõik, mida on võimalik automatiseerida, saab varem või hiljem automatiseeritud. Muidugi puudutab see ka digiturundust. Igasuguse automatiseerimise eesmärk on mõistagi tõhususe kasv ja see on järjest enam fookuses.

Ühena teiste seas saab senisest enam tähelepanu digiturunduseks vajalike materjalide tootmine. See protsess peab muutuma kuluefektiivsemaks ja sujuvamaks.

3. Suurim pettumus ehk mis on tundunud digiturunduses esmapilgul lootustandev, aga hiljem selgus, et tegelikult on lihtsalt hype?

Seda võiks tarbijatelt küsida. Ma arvan, et nad nimetaksid ühe asjana personaalsust, mida neile pärast GDPR-i jõustumist lubati. Turundajatena peame selle saavutamiseks veel pingutama.

Kertu Kuusik räägib Best Internetil sellest, miks on parem teha digiturundust maja sees, ilma agentuuri kasutamata. NB! Kuni 11. oktoobrini on saadaval soodushinnaga piletid.

Tutvu programmiga ja registreeru siin!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700