Autor: Marianne Liibert • 14. oktoober 2019

Mida on mõistlik mõõta?

Geenius.ee toimetaja Henrik Roonemaa rääkis, millised on tema suurimad väljakutsed digiturunduses.
Henrik Roonemaa

12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Ürituse eel küsime esinejatelt, millised on nende arvates digiturunduse trendid ja väljakutsed.

Digiturunduse väljakutsetest rääkides ütles Roonemaa, et tema jaoks on suur küsimus igasugune mõõtmine.

Ta selgitas, et Internet on andnud turundajale võimaluse kõike peensusteni mõõta ja teatud äridele on see ilmselt mõistlik. "E-kaupmehel tasub ehitada lehtreid ja siis istuda ja jälgida, millisest kanalist tulevad ostu sooritavad kliendid ja millisest mitte," tõi ta näite, millal mõõtmisest kindlasti kasu on.

"Aga ma näen, et sama joonlauaga üritatakse mõõta ka kvalitatiivseid tegevusi nagu bränding, kliendisuhte ehitamine, usaldusväärsus ja lugude jutustamine laiemalt ning sellisel puhul läheb lihtsalt klikinumbreid jälgides küll palju kaduma," tõi Roonemaa välja mõningad tegevused, mille puhul mõõtmine nii lihtne ei ole.

Best Internet 2019 – registreeru siin!

Teema: Digiturundusest turundusjuhile

Toimumise aeg: 12.-13. november 2019

Roonemaa tõstatas küsimuse, mida on mõistlik mõõta ja milline roll on otsese transaktsiooni mõõtmise kõrval sisulisematel tegevustel. "Selle kohta tahaks ise ka rohkem teada, sest elukutselise ajakirjaniku ehk lugudejutustajana usun ma küll endiselt, et kõigi nende numbrite kõrval on veel midagi, mis Google Analyticsist või Facebooki lehe laikidest just eriti hästi välja ei tule," sõnas ta lõpetuseks.

Henrik Roonemaa räägib Best Internetil tehnoloogia trendidest, mida iga turundaja teadma peab. Tema ettekande eesmärk on anda täielik ülevaade aastatel 2019-2020 maailma valitsevatest tehnoloogiatrendidest, uutest vidinatest ja sellest, kuidas need tulevikus hakkavad tarbijakäitumist mõjutama. Samuti toob ta selguse sellesse, mis on hype ja millised uuendused jäävad suure tõenäosusega kestma.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700