Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaam: Ekspress kasvatas mahtu, Äripäev käivet
Võrreldes eelmise aasta esimese poolaastaga kasvatas reklaamimahtu kõige enam Eesti Ekspress, kelle reklaamikäive aga kahanes. Kõige rohkem reklaamimahus kaotanud Äripäev aga jäi käibes kasvajate hulka, näitavad meediaanalüütik Toomas Leito andmed.
Kõigi lehtede peale kokku kasvasid nii maht kui käive. Foto: LIIS TREIMANN
Võrreldes eelmise aasta kuue kuuga suurenes reklaamimaht 485 külge ehk 8% ja oli kokku 6430 külge. Käive suurenes 617 000 euro võrra ehk 7%, moodustades 9,5 miljonit eurot, arvutas Leito kokku. „Poole aasta trend on igati positiivne,“ lisas ta kommentaariks.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.