• 02.07.19, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaam: Ekspress kasvatas mahtu, Äripäev käivet

Võrreldes eelmise aasta esimese poolaastaga kasvatas reklaamimahtu kõige enam Eesti Ekspress, kelle reklaamikäive aga kahanes. Kõige rohkem reklaamimahus kaotanud Äripäev aga jäi käibes kasvajate hulka, näitavad meediaanalüütik Toomas Leito andmed.
Kõigi lehtede peale kokku kasvasid nii maht kui käive.
  • Kõigi lehtede peale kokku kasvasid nii maht kui käive.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Võrreldes eelmise aasta kuue kuuga suurenes reklaamimaht 485 külge ehk 8% ja oli kokku 6430 külge. Käive suurenes 617 000 euro võrra ehk 7%, moodustades 9,5 miljonit eurot, arvutas Leito kokku. „Poole aasta trend on igati positiivne,“ lisas ta kommentaariks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele