Autor: Sirle Truuts • 14. juuni 2019

Mõjuisikute neli tüüpi

Sotsiaalmeedia turundus on kujunenud justkui kõigi võimaluste maaks, millest soovivad osa saada nii alustavad kui ka pikalt tegutsenud ettevõtjad. Selle lahutamatuks osaks on kujunenud mõjutusturundus ehk influencer marketing. Mida see tähendab?
Madis Trei, Katri Kats, Juhani Särglep, Marko Saue
Foto: TIIT MOTUS

Ettevõtlusportaali "Hakkan ettevõtjaks" looja Sirle Truuts osales 12. juunil toimunud sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE. Konverentsi peamiseks fookuseks oli koostöö influencer'itega ehk mõjutusturundus. Sirle Truuts tõi välja kolm olulisemat mõtet, mis peegeldavad mõjutusturunduse sisu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700