Autor: Sirle Truuts • 14. juuni 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Mõjuisikute neli tüüpi
Sotsiaalmeedia turundus on kujunenud justkui kõigi võimaluste maaks, millest soovivad osa saada nii alustavad kui ka pikalt tegutsenud ettevõtjad. Selle lahutamatuks osaks on kujunenud mõjutusturundus ehk influencer marketing. Mida see tähendab?
Madis Trei, Katri Kats, Juhani Särglep, Marko Saue
Foto: TIIT MOTUS
Ettevõtlusportaali "Hakkan ettevõtjaks" looja Sirle Truuts osales 12. juunil toimunud sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE. Konverentsi peamiseks fookuseks oli koostöö influencer'itega ehk mõjutusturundus. Sirle Truuts tõi välja kolm olulisemat mõtet, mis peegeldavad mõjutusturunduse sisu.