• 17.03.19, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta turundustiimi nominent: Coop Pank

Coop Panga turunduse projektijuht Jaana Dolenko rääkis, et Coop Panga turundustiimile meeldib leida erinevaid lahendusi ning teha asju teisiti. Toetame ja julgustame üksteist – see annab jõudu murda läbi igast raskusest, mis ette võib tulla.
Coop Panga turundustiim 2018. aastal
  • Coop Panga turundustiim 2018. aastal Foto: Ardo Kaljuvee
Aasta Turundustiim 2018 kuulutatakse välja Passwordi konverentsil. Aasta Turundustiimi valitakse turundusagetuuride seas läbiviidud küsitluse alusel.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.19, 11:59
Aasta turundustiimi nominent: LHV Pank
LHV turundustiim töötab agentuuri põhimõttel ning LHV Panga turundusjuht Margit Kotkas ütles, et nende arvates annab in-house turunduse tegemine neile vajaliku kiiruse ja paindlikkuse.
Uudised
  • 12.03.19, 22:31
Vaata, kes on TOP5 Aasta Turundustiimi nominenti
Vaata, kes on TOP5 Aasta Turundustiim 2018 nominenti ning meenutame, kes on selle auväärse tiitli endale eelnevalt võitnud! 2007. aastal anti välja Aasta Turundusjuhi tiitel ning alates 2010. aastast juba Aasta Turundustiimi tiitel.
Uudised
  • 12.03.19, 14:21
Aasta turundustiimi nominent: EKRE
EKRE poliitikanõunik Urmas Espenberg rääkis, et nende tootearenduseks on head programmid ja parimate ideede elluviimine, samuti heade poliitikute ehk poliitiliste staaride kujundamine.
Uudised
  • 11.03.19, 15:15
Aasta turundustiimi nominent: Atria Eesti
Atria Eesti turundustiimis töötab üks inimene, ent ettevõtte strateegilise turundustegevuse planeerimisse on kaasatud ka teised osakonnad. Ettevõtte turundusjuhi Mirjam Endla sõnul on turunduse suur taustajõud müügiosakond.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele