Jaga lugu:

Aasta turundustiimi nominent: Atria Eesti

Atria Eesti turundustiimis töötab üks inimene, ent ettevõtte strateegilise turundustegevuse planeerimisse on kaasatud ka teised osakonnad. Ettevõtte turundusjuhi Mirjam Endla sõnul on turunduse suur taustajõud müügiosakond.

Aasta Turundustiim 2018 kuulutatakse välja Passwordi konverentsil. Aasta Turundustiimi valitakse turundusagetuuride seas läbiviidud küsitluse alusel.

Kui palju inimesi on tiimis?

Atria Eesti turundustiimis töötab üks inimene. Ent ettevõtte strateegilise turundustegevuse planeerimisse on kaasatud ka teised osakonnad, kellega toimub tihe, konstruktiivne ja edukas koostöö. Turunduse suur taustajõud on müügiosakond.

Atrias on turundust teha ääretult põnev. Turundusjuhina tunnen tõeliselt suurt rahulolu selle üle, et juhtkond usaldab seda, mida teen ja on täielikult andnud nö vabad käed. Vabad käed ka uute toodete välja töötamiseks ja tarbija üllatamiseks. Kuigi see kõlab ehk klišeelikult, on kindel toetus meie osakondadelt ja juhilt motivatsiooniks teha veelgi eristuvamaid ja ägedaid kampaaniaid ja turunduseks laiemalt.

Kindlasti ei ole ma Atria turundusinimene üksi, sest meie igapäevasteks koostööpartneriteks on oma valdkonna silmapaistvad agentuurid. Rakett loob meie eristuvad ja selged loovlahendused, CMSPHD planeerib meediat ja sõnumijuhtimise-PR eest vastutab Baltic ID. Mulle meeldib lähenemine, et iga valdkonna tippkompetents tuleb erinevatest agentuuridest ja saab meie juures kokku. Suur pilt on väga oluline, et loov pool, meedia ja PR moodustavad ühtse ja ägeda terviku.

Kui palju teete ise ning mida ostate agentuuride käest sisse?

Strateegilised suunad ning eesmärgid sünnivad majas sees. Selle suure pildiga liigume edasi agentuuridesse, et eesmärgid parimal moel ellu viia.

Kuhu poole see trend Teie ettevõttes liigub?

Meediaturg, tarbimine ning ka tarbijakäitumine on pidevas muutumises ning suure ettevõtte turundaja ei jõua iial kõigi arengute ja muutustega kursis olla. Meie oleme jätkuvalt seda meelt, et kaasata tuleb oma ala parimaid spetsialiste ning selle lähenemisega kindlasti ka jätkame. Nii nagu Atria on spetsialist lihavaldkonnas, on agentuurid spetsialist oma valdkonnas ja teavad, mis lahendus soovitud tulemuse koju toob. Palju räägitakse in-house spetsialistidest, aga meie usume, et parim lahendus sünnib koostöös majaväliste agentuuridega.

Kui laialt käsitlete Teie ettevõttes sõna "turundus". Kas sinna hulka kuulub CX, müük, hinnastamine, tootearendus?

Meie ettevõttes on „turundus“ suuresti sõbralikult müügiga ära jaotatud. Turunduse valdkonnaks on kõik kommunikatsiooni, brändi ning toodetega seotud teemad ning müügispetsialistid hinnastavad toote ning teevad sissemüüki ning koostöös tootmisega sünnivad uued tooteideed. Meil on igapäevaselt väga tihe koostöö müügiosakonnaga, mis on väga positiivne.

Mis on Teie tiimi jaoks hetkel suurim väljakutse?

Nagu ka muudes valdkondades, teeb toiduainetööstuses ilma tugev konkurents ning tarbijamõistmine. Kuidas olla tootega sammuke ees, et üllatada positiivselt tarbijat ja samas edestada konkurente uute maitsete ja toodete turule toomisel? Need on küsimused, mis turundusele igapäevaselt hoogu annavad.

Mis on Teie tiimis hästi, mida hindate, miks just selles tiimis on hea töötada?

Meie väike, aga tubli tiim on hingega asjas sees. See iseloomustab hästi kogu Atria tegevust. Hindan väga meie ettevõttele omast järjepidevust. Minu igapäevased kolleegid ja koostööpartnerid majas sees on väga suurte kogemustega. Oleme aastaid koos töötanud ja tunneme üksteist läbi ja lõhki. See on meie edu võti ja alus. Kui vaja, vaidleme tuliselt, kas uus maitse või pakend on just see, mida ootasime. Samuti hindan järjepidevust koostööpartnerite vaates - Rakett on olnud Maks & Moorits agentuur juba 10 aastat. Tänu pikaajalisusele teavad ja tunnevad nad meie sektorit läbi ja lõhki.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com