Jaga lugu:

Aasta turundustiimi nominent: EKRE

EKRE poliitikanõunik Urmas Espenberg rääkis, et nende tootearenduseks on head programmid ja parimate ideede elluviimine, samuti heade poliitikute ehk poliitiliste staaride kujundamine.

Aasta Turundustiim 2018 kuulutatakse välja Passwordi konverentsil. Aasta Turundustiimi valitakse turundusagetuuride seas läbiviidud küsitluse alusel.

„Tegelikult pole me ju firma, vaid erakond, tõsi me kasutame teatud turundusvõtteid, ilma milleta ei saa hakkama ka poliitikas,“ rääkis Espenberg ning lisas, et neil on PR-i osakaal tunduvalt suurem kui reklaamil.

Erakonna poolt on turunduskommunikatsiooni juhttiimis neli liiget. Teisi liikmeid kaasatakse vajadusel, eriti valimiskampaaniate ajal. „Riigikogu kampaania ajal kasutasime visuaalide väljatöötamisel agentuuri La Ecwador abi ja meediateenust ostsime Arena meedialt, PR-, poliitilist ja meediakommunikatsiooni tegime ja juhtisime ise,“ loetles Espenberg.

Tema sõnul on trend selline, et turundusteenuseid tuleb suurte mahtude ja kampaaniate puhul endiselt sisse ostma, turunduskommunikatsiooni ajutrust peab aga siiski jääma firmasse, erakonda ja mujale asutusse.

„Turundus ei ole meil käibel ja sama lugu on ka teiste erakondadega. Me nimetame seda poliitiliseks kommunikatsiooniks. Päriselus ehk reaalselt, me siiski teeme nn poliitilist turundust ja kasutame selle klassikalisi ning ka moodsamaid võtteid,“ ütles ta. Espenbergi sõnul on neil mõõdetavad parameetrid, kuigi mitte nagu firmades, sest raha ja käivete asemel on nendeks erakonna häältesaak valimistel, kohtade arv ja positsioon võimuorganites, populaarsus, liikmete arv jne. „Meie tootearenduseks on head programmid ja parimate ideede elluviimine, samuti heade poliitikute ehk miks mitte ka poliitiliste staaride ehk tähtede kujundamine.“

EKRE on tõusnud nullist Eesti kolmandaks erakonnaks, seega eesmärgid saavad olla vaid ühed – saada kaks kohta 2019 Europarlamenti ja võita nii kohalikud 2021 kui ka Riigikogu 2023 valimised. „Kuidas läheb, siis seda me näeme.“

Espenbergi sõnul on inimesed erinevad, ideaalset kollektiivi on raske kokku saada, kuid kõige olulisem on tiimis koostöövõime ja tulemustele orienteeritus. „Tiimis ei saa olla inimesed, kes jätavad oma ülesanded tegemata või on ülimalt konfliktsed.“

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com