Autor: Hando Sinisalu • 6. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

B2B ettevõtete veebilehed pakuvad harva head emotsiooni

B2B veebide puhul puudub brändikogemus, ei edastata ühtegi emotsiooni, kuigi tegelikult võib halva kodulehe taga peituda imeline spetsialist või toode. B2C on meid esmaklassilise kasutajakogemusega ära hellitanud, rääkis intervjuus Telia ja RebelRoami B2B turundusjuhi Piret Vahter.

Rahvusvaheline turundusmeedia räägib üha rohkem B2B-B2C lõimumisest. Senine vanakooli lahterdamine on asendunud moodsa akronüümiga B2H (business to human). Kuidas oled sellise lähenemisega nõus?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700