B2B ettevõtete veebilehed pakuvad harva head emotsiooni
B2B veebide puhul puudub brändikogemus, ei edastata ühtegi emotsiooni, kuigi tegelikult võib halva kodulehe taga peituda imeline spetsialist või toode. B2C on meid esmaklassilise kasutajakogemusega ära hellitanud, rääkis intervjuus Telia ja RebelRoami B2B turundusjuhi Piret Vahter.
Rahvusvaheline turundusmeedia räägib üha rohkem B2B-B2C lõimumisest. Senine vanakooli lahterdamine on asendunud moodsa akronüümiga B2H (business to human). Kuidas oled sellise lähenemisega nõus?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]