• 06.03.19, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

B2B ettevõtete veebilehed pakuvad harva head emotsiooni

B2B veebide puhul puudub brändikogemus, ei edastata ühtegi emotsiooni, kuigi tegelikult võib halva kodulehe taga peituda imeline spetsialist või toode. B2C on meid esmaklassilise kasutajakogemusega ära hellitanud, rääkis intervjuus Telia ja RebelRoami B2B turundusjuhi Piret Vahter.
B2B ettevõtete veebilehed pakuvad harva head emotsiooni
Rahvusvaheline turundusmeedia räägib üha rohkem B2B-B2C lõimumisest. Senine vanakooli lahterdamine on asendunud moodsa akronüümiga B2H (business to human). Kuidas oled sellise lähenemisega nõus?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele