• 07.02.19, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas oma meililiste kasvatada ja korras hoida

Meiliturundus on kahtlemata üks kuluefektiivsemaid mooduseid, leidmaks omale uusi kliente, kellest aja jooksul lojaalsed püsikliendid kasvatada. Ja tänu meiliturundusele saavad ettevõtted järjepidevalt kliendisuhteid luua ja arendada - nii oma olemasolevate klientidega kui ka laiema tarbijaskonnaga ütleb Smaily tegevjuht ja asutaja Erkki Markus.
Kuidas oma meililiste kasvatada ja korras hoida
  • Foto: Oleg_Harchenko
Kuid enne veel, kui alustad oma esimeste turundusmeilide planeerimise ja saatmisega, peab sul olema korralik, toimiv ja soovitatavalt ka ajas kasvav andmebaas ehk meililist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele