Autor: Best Marketing • 7. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas oma meililiste kasvatada ja korras hoida

Meiliturundus on kahtlemata üks kuluefektiivsemaid mooduseid, leidmaks omale uusi kliente, kellest aja jooksul lojaalsed püsikliendid kasvatada. Ja tänu meiliturundusele saavad ettevõtted järjepidevalt kliendisuhteid luua ja arendada - nii oma olemasolevate klientidega kui ka laiema tarbijaskonnaga ütleb Smaily tegevjuht ja asutaja Erkki Markus.
Foto: Oleg_Harchenko

Kuid enne veel, kui alustad oma esimeste turundusmeilide planeerimise ja saatmisega, peab sul olema korralik, toimiv ja soovitatavalt ka ajas kasvav andmebaas ehk meililist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700