Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kent Raju: rebränding, mida nimetaks lausgeniaalseks
Kuigi ametlikult kuulutatakse aasta turundustegu välja alles märts, siis las ma ütlen teile kohe, mis selleks on. TALTECH!
Ja kui ta ka ametlikuks turundustembuks ei saa (mis ühtlasi tõestab, et maailmast on kadunud ka viimne õiglus), siis minu silmis ei ole mingit kahtlust, et just TALTECH seda nimetust väärib.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.