Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kent Raju: rebränding, mida nimetaks lausgeniaalseks
Kuigi ametlikult kuulutatakse aasta turundustegu välja alles märts, siis las ma ütlen teile kohe, mis selleks on. TALTECH!
Ja kui ta ka ametlikuks turundustembuks ei saa (mis ühtlasi tõestab, et maailmast on kadunud ka viimne õiglus), siis minu silmis ei ole mingit kahtlust, et just TALTECH seda nimetust väärib.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.