• 17.01.19, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kent Raju: rebränding, mida nimetaks lausgeniaalseks

Kuigi ametlikult kuulutatakse aasta turundustegu välja alles märts, siis las ma ütlen teile kohe, mis selleks on. TALTECH!
Kent Raju: rebränding, mida nimetaks lausgeniaalseks
Ja kui ta ka ametlikuks turundustembuks ei saa (mis ühtlasi tõestab, et maailmast on kadunud ka viimne õiglus), siis minu silmis ei ole mingit kahtlust, et just TALTECH seda nimetust väärib.

Seotud lood

Uudised
  • 15.01.19, 11:58
Milline oli aasta 2018 meeldejäävaim turundustegu Vol. 3
Uurime turundusvaldkonna arvamusliidritelt, mis nende arvates möödunud aastast enim meelde jäi.
Uudised
  • 08.01.19, 13:34
Milline oli aasta 2018 meeldejäävaim turundustegu Vol. 2
Uurime turundusvaldkonna arvamusliidritelt, millised turundusteod neile möödunud aastast enim meelde jäi.
Uudised
  • 11.12.18, 13:06
Milline oli aasta 2018 meeldejäävaim turundustegu Vol. 1
Nagu juba traditsiooniks saanud, meenutame lõppeva aasta turundussaavutusi. Best Marketing küsis erinevate turundusekspertide arvamusi.
Uudised
  • 21.01.19, 14:55
Saa tuttavaks - Aasta Turundustegu 2018 žürii
Vaata, kes kuuluvad tänavu Aasta Turundustegu auväärsesse žüriisse! Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 1. märts 2019.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele