Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Milline oli aasta 2018 meeldejäävaim turundustegu Vol. 1
Nagu juba traditsiooniks saanud, meenutame lõppeva aasta turundussaavutusi. Best Marketing küsis erinevate turundusekspertide arvamusi.
Milline on Sinu isiklik, subjektiivne arvamus/kogemus - milline turunduslik aktsioon (ja turundus on laiem kui üksik kampaania) on sulle meelde jäänud?
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.