• 11.12.18, 13:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milline oli aasta 2018 meeldejäävaim turundustegu Vol. 1

Nagu juba traditsiooniks saanud, meenutame lõppeva aasta turundussaavutusi. Best Marketing küsis erinevate turundusekspertide arvamusi.
Milline oli aasta 2018 meeldejäävaim turundustegu Vol. 1
  • Foto: Erakogu

Milline on Sinu isiklik, subjektiivne arvamus/kogemus - milline turunduslik aktsioon (ja turundus on laiem kui üksik kampaania) on sulle meelde jäänud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele