• 29.11.18, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Näpunäiteid käitumisteaduslikest müksetest vol1

Baltika Moekolmapäevakul esitles Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson VEENA&MÜKSA teaduslikku raamistikku inimeste käitumise mõjutamiseks.
Näpunäiteid käitumisteaduslikest müksetest vol1
  • Foto: Erakogu
Turundajatele kõige konkurentsitihedamaks perioodiks toome välja mõned nopped Heidi ettekandest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele