Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Näpunäiteid käitumisteaduslikest müksetest vol1
Baltika Moekolmapäevakul esitles Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson VEENA&MÜKSA teaduslikku raamistikku inimeste käitumise mõjutamiseks.
Foto: Erakogu
Turundajatele kõige konkurentsitihedamaks perioodiks toome välja mõned nopped Heidi ettekandest.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.