• 12.06.18, 20:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusmaailma lahendamatud probleemid

„Reklaamiäri suurim probleem on kasvav usaldamatus kliendi ja agentuuri vahel,“ kirjutab Ken Auletta oma uues raamatus “Frenemies: The Epic Disruption of Ad Business".
Turundusmaailma lahendamatud probleemid
Juuni alguses ilmus Ken Auletta uus raamat reklaamitööstuse väljakutsetest pealkirjaga “Frenemies: The Epic Disruption of Ad Business". Siinkohal mõned märkimisväärsed tsitaadid sellest raamatust.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.10.25, 13:26
Tervisekassa otsib juhatuse esimeest
Kandideerimise tähtaeg: 12.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele