• 12.06.18, 20:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusmaailma lahendamatud probleemid

„Reklaamiäri suurim probleem on kasvav usaldamatus kliendi ja agentuuri vahel,“ kirjutab Ken Auletta oma uues raamatus “Frenemies: The Epic Disruption of Ad Business".
Turundusmaailma lahendamatud probleemid
Juuni alguses ilmus Ken Auletta uus raamat reklaamitööstuse väljakutsetest pealkirjaga “Frenemies: The Epic Disruption of Ad Business". Siinkohal mõned märkimisväärsed tsitaadid sellest raamatust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele