Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundusmaailma lahendamatud probleemid
„Reklaamiäri suurim probleem on kasvav usaldamatus kliendi ja agentuuri vahel,“ kirjutab Ken Auletta oma uues raamatus “Frenemies: The Epic Disruption of Ad Business".
Juuni alguses ilmus Ken Auletta uus raamat reklaamitööstuse väljakutsetest pealkirjaga “Frenemies: The Epic Disruption of Ad Business". Siinkohal mõned märkimisväärsed tsitaadid sellest raamatust.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.