Silja Oja • 5. juuni 2018
Jaga lugu:

Hanna Turetski-Toomik: Reklaam ei tohi last alandada

Hanna Turetski-Toomik  

Seljakott kirjaga „Pinginaabrist parem“ on ebavõrdsust tekitav ja teisi lapsi alandav. Kuidas teha turundust koostöös alaealise youtuberiga, et ta eakaaslastele mõnd toodet soovitaks? Kui palju üldse kontrollima peab, kui palju reguleerib turg end ise?

Lastele suunatud turundusest ja müügist ning levinuimatest eksimustest vestlesid lastekaitsepäeval Äripäeva raadios Hanna Turetski-Toomik Tarbijakaitseametist ja Hando Sinisalu Best Marketingist.

Kuula intervjuud:

Tarbijakaitseameti turujärelvalve osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomik esineb 13. juunil Best Marketingi seminaril „Turundus ja seadused“, kus ta räägib põhjalikumalt, millised on peamised seaduserikkumised ja kuidas neid vältida. Tutvu programmiga ja registreeru hiljemalt 8. juunil: „Turundus ja seadused“.

Intervjuu oli Äripäeva Raadio eetris 01.06.18.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com