• 05.06.18, 16:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hanna Turetski-Toomik: Reklaam ei tohi last alandada

Seljakott kirjaga „Pinginaabrist parem“ on ebavõrdsust tekitav ja teisi lapsi alandav. Kuidas teha turundust koostöös alaealise youtuberiga, et ta eakaaslastele mõnd toodet soovitaks? Kui palju üldse kontrollima peab, kui palju reguleerib turg end ise?
Hanna Turetski-Toomik
  • Hanna Turetski-Toomik
Lastele suunatud turundusest ja müügist ning levinuimatest eksimustest vestlesid lastekaitsepäeval Äripäeva raadios Hanna Turetski-Toomik Tarbijakaitseametist ja Hando Sinisalu Best Marketingist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele