• 05.06.18, 16:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hanna Turetski-Toomik: Reklaam ei tohi last alandada

Seljakott kirjaga „Pinginaabrist parem“ on ebavõrdsust tekitav ja teisi lapsi alandav. Kuidas teha turundust koostöös alaealise youtuberiga, et ta eakaaslastele mõnd toodet soovitaks? Kui palju üldse kontrollima peab, kui palju reguleerib turg end ise?
Hanna Turetski-Toomik
  • Hanna Turetski-Toomik
Lastele suunatud turundusest ja müügist ning levinuimatest eksimustest vestlesid lastekaitsepäeval Äripäeva raadios Hanna Turetski-Toomik Tarbijakaitseametist ja Hando Sinisalu Best Marketingist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele