• 05.01.18, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2018 – sisuturundus kasvab suureks

"Need sisuturundusplokid ja -moodulid online-portaalides, mida kõik vihkame, ei ole tegelikult alati sisuturundus. Meid on petetud, sest sageli on tegemist uues kuues reklaamtekstidega," kirjutab Idea Groupi sisuturundustiimi juht Kuldar Kullasepp.
Kuldar Kullasepp
  • Kuldar Kullasepp
Sisuturundus on viimased paar aastat turundusmaailmas kuum sõna. Hiljutine hype asendub uuel aastal aga oluliselt läbimõelduma lähenemisega, kus üksikud tegevused vahetab välja strateegiline vaade. (Sisu)turundus liigub ettevõtte äriarendusele lähemale, mistõttu võib ennustada ja loota, et sisuturundus saab sel aastal täiskasvanuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele