Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
2018 – sisuturundus kasvab suureks
"Need sisuturundusplokid ja -moodulid online-portaalides, mida kõik vihkame, ei ole tegelikult alati sisuturundus. Meid on petetud, sest sageli on tegemist uues kuues reklaamtekstidega," kirjutab Idea Groupi sisuturundustiimi juht Kuldar Kullasepp.
Kuldar Kullasepp
Sisuturundus on viimased paar aastat turundusmaailmas kuum sõna. Hiljutine hype asendub uuel aastal aga oluliselt läbimõelduma lähenemisega, kus üksikud tegevused vahetab välja strateegiline vaade. (Sisu)turundus liigub ettevõtte äriarendusele lähemale, mistõttu võib ennustada ja loota, et sisuturundus saab sel aastal täiskasvanuks.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.