Autor: Silja Oja • 1. november 2017
Ainult tellijatele

Andres Kuusik: tarbijad märkavad nägu ja teksti

Autor: Shutterstock

Täna Vaba Laval toimunud Rimi majanduskonverentsil „Kuidas saada oma kauba eest rohkem raha?“ rääkis Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik, et tavalises poeolukorras nähakse letil väga väheseid asju selgelt korraga. Inimesed märkavad nägu ja teksti. Miks ei panda siis toodetele inimeste pilte? Miks pannakse piimapakile lehma pilt?

“Neuroturunduse eesmärk on teha kliendid õnnelikuks,” märkis Andres Kuusik. Intensiivse teadustöö tulemusena teame, et inimesed ei käigi poes ringi, et “Oo, milline pakend, oi kui põnev!”. Inimesed ei käitu nii. Me analüüsisime just välireklaame, et kui pikalt inimesed neid vaatavad. Nad vaatavad neid 0,6-0,8 sekundit. Iga reklaami puhul kehtib reegel, et liiga palju infot kokku kuhjata on mõttetu.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700