Andres Kuusik: tarbijad märkavad nägu ja teksti

Täna Vaba Laval toimunud Rimi majanduskonverentsil „Kuidas saada oma kauba eest rohkem raha?“ rääkis Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik, et tavalises poeolukorras nähakse letil väga väheseid asju selgelt korraga. Inimesed märkavad nägu ja teksti. Miks ei panda siis toodetele inimeste pilte? Miks pannakse piimapakile lehma pilt?

“Neuroturunduse eesmärk on teha kliendid õnnelikuks,” märkis Andres Kuusik. Intensiivse teadustöö tulemusena teame, et inimesed ei käigi poes ringi, et “Oo, milline pakend, oi kui põnev!”. Inimesed ei käitu nii. Me analüüsisime just välireklaame, et kui pikalt inimesed neid vaatavad. Nad vaatavad neid 0,6-0,8 sekundit. Iga reklaami puhul kehtib reegel, et liiga palju infot

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KIVILAINE otsib TURUNDUSKOORDINAATORIT

Kivilaine OÜ

28. veebruar 2019

SOFTREND GROUP otsib TURUNDUSJUHTI

Softrend Group OÜ

17. veebruar 2019