Täna Vaba Laval toimunud Rimi majanduskonverentsil „Kuidas saada oma kauba eest rohkem raha?“ rääkis Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik, et tavalises poeolukorras nähakse letil väga väheseid asju selgelt korraga. Inimesed märkavad nägu ja teksti. Miks ei panda siis toodetele inimeste pilte? Miks pannakse piimapakile lehma pilt?
“Neuroturunduse eesmärk on teha kliendid õnnelikuks,” märkis Andres Kuusik. “Intensiivse teadustöö tulemusena teame, et inimesed ei käigi poes ringi, et “Oo, milline pakend, oi kui põnev!”. Inimesed ei käitu nii. Me analüüsisime just välireklaame, et kui pikalt inimesed neid vaatavad. Nad vaatavad neid 0,6-0,8 sekundit. Iga reklaami puhul kehtib reegel, et liiga palju infot kokku kuhjata on mõttetu.“
Seotud lood
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.