11. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reisikirjad Soomest 3: internet cookie forever

Foto: ikea.fi
Kui ma otsisin netist üht kindlat kohvitassi, leidsin selle soome disaini e-poest. Ei ostnud seda tassi, aga siis nädalate viisi näitas mulle nii Facebookis, Instagramis kui YouTube'is just seda kohvitassi ja selle kohvitasside pere teisi liikmeid.

Mulle sihtimine ja täpsus turundamises muidugi meeldib. Väga lahe - näen seda, mille vastu huvi tunnen. Samas on selliselt teostatud täppisreklaam minu meelest liigselt massimeedia reegleid järgiv. See reklaam ei ole emotsionaalne ega suhet arendav - minu ja selle poe vahelist suhet. Ma ei näinud reklaamidel ühtegi muud nö seotud toodet. Ka ei pakutud mulle muid põnevaid tooteid ega uusi ideid. Nägin uuesti ja uuesti ikka sedasama ühte tassi. Minu meelest on see lehter liiga kitsas ja kokkuvõttes mõjub väsitavalt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700