Veebruaris 2016 võttis Visit Estonia uue sotsiaalmeedia kanalina kasutusele Snapchati. Maailmas tuntud kui üks kiiremini kasvavaid kanaleid, mis on noorte hulgas Facebooki juba ammu kaugele selja taha jätnud, pakkus kohalikule turismiarenduskeskusele huvi juba mõnda aega.
Kuna Snapchat on eelkõige tuntud oma autentse ja reaalajas vahetult aktuaalse sisu poolest, siis nägi Visit Estonia selles kanalis eelkõige potentsiaali näidata sihtkohta sellisena, nagu see on – läbi inimeste endi silmade. Ei mingeid filtreid, ette briifitud sisu ja läbimõeldud copyt. Idee oli teha Snapchatist ainus Visit Estonia sotsiaalmeedia kanal, mis on täielikult kasutajate kätes. Ei mingit kontrolli. käigus üks fakt Weekendi esineja kohta, millest mängust osavõtjad pidid kuvatõmmise tegema. Laupäeval tehti teatavaks salajased lokatsioonid kolmes linnas – Helsingis, Riias ja Tallinnas – kus esimesed kohalejõudnud said ette näidatud kuvatõmmised vahetada festivali VIP piletite vastu. erinevate regioonide ja turismi teenusepakkujate sisendiga.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.