Nielseni ülemaailmse uuringu järgi on traditsiooniline televisioon endiselt kõige populaarsem. Seda hoolimata videomaailma kiirest arengust, mis pakub kasutajale rohkem võimalusi kui kunagi varem. Sarnased tendentsid on ka Eestis.
Nielseni ülemaailmse uuringu järgi kasutab ainult veerand inimestest tasulise voogedastuse ehk VOD (nt Hulu, Netflix või Amazon) teenuseid. 72% küsitletutest maksab ainult tavatelevisiooni vaatamise eest. Kui kolmandik Põhja-Ameerika (35%) ja Aasia (32%) elanikest vastas, et maksavad online teenusepakkujale, siis Euroopas on selliseid inimesi kõigest 11% ning Eestis ainult 4%.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.