• 01.04.16, 12:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Traditsiooniline televisioon endiselt voogedastusest populaarsem

Nielseni ülemaailmse uuringu järgi on traditsiooniline televisioon endiselt kõige populaarsem. Seda hoolimata videomaailma kiirest arengust, mis pakub kasutajale rohkem võimalusi kui kunagi varem. Sarnased tendentsid on ka Eestis.
Margo Kurisoo
  • Margo Kurisoo
Nielseni ülemaailmse uuringu järgi kasutab ainult veerand inimestest tasulise voogedastuse ehk VOD (nt Hulu, Netflix või Amazon) teenuseid. 72% küsitletutest maksab ainult tavatelevisiooni vaatamise eest. Kui kolmandik Põhja-Ameerika (35%) ja Aasia (32%) elanikest vastas, et maksavad online teenusepakkujale, siis Euroopas on selliseid inimesi kõigest 11% ning Eestis ainult 4%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele