• 12.02.16, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teemu Arina: Ärijuhtimise magistrid ei oska digiajastu inimesi juhtida

Täna käib töö sinuga kaasas. Töö on seal, kus sina oled. Kaugtööd ei saa korraldada 19. sajandi tootmisettevõttest pärit juhtimismudelitega, mis on veel tänagi paljudes firmades levinud. Asi ei ole inimloomuses, vaid juhtimisoskuses. Loe intervjuud tehnoloogiaettevõtja, juhtimiskonsultandi, biohäkkeri, kirjaniku ja Soome parima esineja Teemu Arinaga, kes astub eestlaste ette Passwordi konverentsil 17. märtsil.
Teemu Arina
  • Teemu Arina
Paljud ärijuhid suhtuvad loomeinimestesse skeptiliselt. Loojad genereerivad küll hullumeelseid ideid ja visioone, kuid lõppude lõpuks peab keegi „töö ära tegema“ ja raha teenima.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele