• 07.10.15, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raamatusoovitus: Petri Parvineni "Müügipsühholoogia"

Kas teadsid, et inimesed vaatavad lisaks tootele üha rohkem seda, kellelt nad ostavad? Nad muretsevad selle pärast, mis kuvandi loob ostmine neist kui inimestest.
Petri Parvinen
  • Petri Parvinen
Aalto ja Helsingi Ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen räägib oma mahukas turunduse- ja müügiteemalises uurimistöös muuhulgas väga olulisest teemast ettevõtluses ja turunduses, mida tuntakse mõistena „sobivus kliendiga” (customer fit). See põhineb tähelepanekul, et inimesed vaatavad lisaks tootele üha rohkem seda, kellelt nad ostavad. Nad muretsevad selle pärast, mis kuvandi loob ostmine neist kui inimestest. Nad tunnetavad ka seda, kuivõrd hästi ettevõtte turundus ettevõtte endaga kokku sobib, kas see näib siiras ja autentne. Viimase viie aasta jooksul avaldatud turunduspsühholoogiauuringud kinnitavad, et kliendi mina-pilt, ettekujutus ostetavast tootest ja seda pakkuvast ettevõttest ning kõigi mainitute omavaheline sobivus moodustavad terviku, mis mängib üha selgemat rolli hoiakute kujunemisel ja ostukäitumisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele