• 07.10.15, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raamatusoovitus: Petri Parvineni "Müügipsühholoogia"

Kas teadsid, et inimesed vaatavad lisaks tootele üha rohkem seda, kellelt nad ostavad? Nad muretsevad selle pärast, mis kuvandi loob ostmine neist kui inimestest.
Petri Parvinen
  • Petri Parvinen
Aalto ja Helsingi Ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen räägib oma mahukas turunduse- ja müügiteemalises uurimistöös muuhulgas väga olulisest teemast ettevõtluses ja turunduses, mida tuntakse mõistena „sobivus kliendiga” (customer fit). See põhineb tähelepanekul, et inimesed vaatavad lisaks tootele üha rohkem seda, kellelt nad ostavad. Nad muretsevad selle pärast, mis kuvandi loob ostmine neist kui inimestest. Nad tunnetavad ka seda, kuivõrd hästi ettevõtte turundus ettevõtte endaga kokku sobib, kas see näib siiras ja autentne. Viimase viie aasta jooksul avaldatud turunduspsühholoogiauuringud kinnitavad, et kliendi mina-pilt, ettekujutus ostetavast tootest ja seda pakkuvast ettevõttest ning kõigi mainitute omavaheline sobivus moodustavad terviku, mis mängib üha selgemat rolli hoiakute kujunemisel ja ostukäitumisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele