"Armastusest oma toote vastu on väikesed pruulijad teinud õllekultuuri arendamiseks rohkem kui suured tegijad kokku," meenutab 2014. aasta meeldejäävamaid turundustegusid Idea Group’i juht ja partner Mark Eikner.
Panin kirja mõned mõtted pigem isiklikust kui professionaalsest seisukohast. Kindlasti oli 2014. aastal palju kohalikke ja rahvusvahelisi turunduslikke õnnestumisi nagu Transferwise, Taxify ja e-residentsuse projekt, aga mulle on olulised ikka need, mis mind isiklikult puudutavad.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.