• 18.02.15, 19:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mark Eikner: meenuvad laulupidu, Starman TV Everywhere ja käsitööõlled

"Armastusest oma toote vastu on väikesed pruulijad teinud õllekultuuri arendamiseks rohkem kui suured tegijad kokku," meenutab 2014. aasta meeldejäävamaid turundustegusid Idea Group’i juht ja partner Mark Eikner.
Panin kirja mõned mõtted pigem isiklikust kui professionaalsest seisukohast. Kindlasti oli 2014. aastal palju kohalikke ja rahvusvahelisi turunduslikke õnnestumisi nagu Transferwise, Taxify ja e-residentsuse projekt, aga mulle on olulised ikka need, mis mind isiklikult puudutavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele