Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mark Eikner: meenuvad laulupidu, Starman TV Everywhere ja käsitööõlled
"Armastusest oma toote vastu on väikesed pruulijad teinud õllekultuuri arendamiseks rohkem kui suured tegijad kokku," meenutab 2014. aasta meeldejäävamaid turundustegusid Idea Group’i juht ja partner Mark Eikner.
Panin kirja mõned mõtted pigem isiklikust kui professionaalsest seisukohast. Kindlasti oli 2014. aastal palju kohalikke ja rahvusvahelisi turunduslikke õnnestumisi nagu Transferwise, Taxify ja e-residentsuse projekt, aga mulle on olulised ikka need, mis mind isiklikult puudutavad.