• 19.06.14, 19:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Press Lion Grand Prix: žüriid võlus lihtne ja odav idee

Cannes Lions 2014 Grand Prix trükireklaami kategoorias läks Briti kaubamaja Harvey Nichols jõulureklaamile (teostajaks adam&eveDDB London).
Idee sesisnes iroonias - osta oma sõpradele võimalikult odavaid ja mõttetuid kingitusi, siis jääb rohkem raha enda kingituste jaoks. Žürii esimees Remi Babinet (Prantsusmaa) ütles, et žüriid võlus lihtsus, selgus ja odav teostus. See kampaania võitis varem auhindu ka teistes kategooriates, kuid trükireklaami Grand Prix tekitas ajakirjanikes veidi kahtlusi. Kuigi idee oli iseenesest hea, siis just eriti trükireklaami lahendused ei paistnud ajakirjanike arvates millegi erilisega silma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele