Cannes Lions 2014 Grand Prix trükireklaami kategoorias läks Briti kaubamaja Harvey Nichols jõulureklaamile (teostajaks adam&eveDDB London).
Idee sesisnes iroonias - osta oma sõpradele võimalikult odavaid ja mõttetuid kingitusi, siis jääb rohkem raha enda kingituste jaoks. Žürii esimees Remi Babinet (Prantsusmaa) ütles, et žüriid võlus lihtsus, selgus ja odav teostus. See kampaania võitis varem auhindu ka teistes kategooriates, kuid trükireklaami Grand Prix tekitas ajakirjanikes veidi kahtlusi. Kuigi idee oli iseenesest hea, siis just eriti trükireklaami lahendused ei paistnud ajakirjanike arvates millegi erilisega silma.
Seotud lood
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.