Cannes Lions 2014 Grand Prix trükireklaami kategoorias läks Briti kaubamaja Harvey Nichols jõulureklaamile (teostajaks adam&eveDDB London).
Idee sesisnes iroonias - osta oma sõpradele võimalikult odavaid ja mõttetuid kingitusi, siis jääb rohkem raha enda kingituste jaoks. Žürii esimees Remi Babinet (Prantsusmaa) ütles, et žüriid võlus lihtsus, selgus ja odav teostus. See kampaania võitis varem auhindu ka teistes kategooriates, kuid trükireklaami Grand Prix tekitas ajakirjanikes veidi kahtlusi. Kuigi idee oli iseenesest hea, siis just eriti trükireklaami lahendused ei paistnud ajakirjanike arvates millegi erilisega silma.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?