Cannes Lions 2014 Grand Prix trükireklaami kategoorias läks Briti kaubamaja Harvey Nichols jõulureklaamile (teostajaks adam&eveDDB London).
Idee sesisnes iroonias - osta oma sõpradele võimalikult odavaid ja mõttetuid kingitusi, siis jääb rohkem raha enda kingituste jaoks. Žürii esimees Remi Babinet (Prantsusmaa) ütles, et žüriid võlus lihtsus, selgus ja odav teostus. See kampaania võitis varem auhindu ka teistes kategooriates, kuid trükireklaami Grand Prix tekitas ajakirjanikes veidi kahtlusi. Kuigi idee oli iseenesest hea, siis just eriti trükireklaami lahendused ei paistnud ajakirjanike arvates millegi erilisega silma.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.