9. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

GfK: turu-uuringud on muutunud kiiremaks, lühemaks ja odavamaks

See on vanast ajast jäänud müüt, et uuringud on kallid. Vanasti oli kombeks uuringus küsida kõike, olid väga pikad ankeedid, intervjuu kestis tund aega. Praegu on meie küsitlused 7–10 minutit pikad. Uuringud on läinud kiiremaks, maht väiksemaks ja eelarve soodsamaks, räägib GfK Custom Research Baltic Eesti divisjoni juht Jana Bruns.  

GfK Custom Research Baltic Eesti juht Jana Bruns

Jana Bruns on GfK Custom Research Baltic Eesti divisjoni juht. Muu hulgas on ta seitse aastat töötanud Emoris. Alates 2007. aastast on ta ametis GfK Eestis. Jana on õppinud Tallinna Ülikoolis psühholoogiat.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700