• 21.02.12, 15:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry: sotsiaalsete ostukeskkondade äri on muutumas

Võrreldes läinud aasta keskpaigaga on Eestis grouponi ärimudeli alusel toimivaid veebikeskkondi üle kahe korra vähem. Cherry tegevjuhi Priit Tompi sõnul on viimase poole aastaga turg puhastunud ning alles jäänud tugevamad tegijad.
Kui tippajal ehk läinud aasta keskel oli Eesti turul üle 30 tegija, siis tänaseks on paarkümmend neist keskkondadest suletud. "Täna on 91% turust kuue suurema tegija käes, Cherry osa on sealjuures ligikaudu 50%,“ kommenteeris Tomp turuseisu.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele