Silja Oja • 21. veebruar 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Cherry: sotsiaalsete ostukeskkondade äri on muutumas

Võrreldes läinud aasta keskpaigaga on Eestis grouponi ärimudeli alusel toimivaid veebikeskkondi üle kahe korra vähem. Cherry tegevjuhi Priit Tompi sõnul on viimase poole aastaga turg puhastunud ning alles jäänud tugevamad tegijad.

Kui tippajal ehk läinud aasta keskel oli Eesti turul üle 30 tegija, siis tänaseks on paarkümmend neist keskkondadest suletud. "Täna on 91% turust kuue suurema tegija käes, Cherry osa on sealjuures ligikaudu 50%,“ kommenteeris Tomp turuseisu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com