Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cherry: sotsiaalsete ostukeskkondade äri on muutumas
Võrreldes läinud aasta keskpaigaga on Eestis grouponi ärimudeli alusel toimivaid veebikeskkondi üle kahe korra vähem. Cherry tegevjuhi Priit Tompi sõnul on viimase poole aastaga turg puhastunud ning alles jäänud tugevamad tegijad.
Kui tippajal ehk läinud aasta keskel oli Eesti turul üle 30 tegija, siis tänaseks on paarkümmend neist keskkondadest suletud. "Täna on 91% turust kuue suurema tegija käes, Cherry osa on sealjuures ligikaudu 50%,“ kommenteeris Tomp turuseisu.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.