• 28.09.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiagentuurid Brilliant ja Vatson ühinevad

Eesti juhtivate reklaamiagentuuride hulka kuuluv Brilliant liitub Eesti ühe vanema reklaamiagentuuriga Vatson Wunderman. Ühinenud ettevõte tegutseb alates 3. oktoobrist edasi Brillianti kaubamärgi all.Kahe agentuuri ühendamisel liidetakse Vatsoni majandustegevus ja töötajad Brilliantiga, samuti ühendatakse ettevõtete kliendiportfell. Ühinenud agentuuri tegevjuhiks jääb Brillianti senine juht Paavo Pilv, loovjuhiks saab Vatsonis sama ametit pidanud Madis Ots ning strateegilisteks juhtideks Rain Teimann ja Aivar Laan. Kokku annab agentuur pärast ühinemist tööd 22 inimesele.
Ettevõtte suuremad kliendid on Elisa, Selver, Liviko, Peugeot, Viru Keskus, LHV Pank, Tartu Kaubamaja, Berlin Chemie, Credit24, Tarbijakaitseamet, Saaremaa Lihatööstus, Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda, Green Marine, Eesti Spa Liit jpt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele