• 28.09.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiagentuurid Brilliant ja Vatson ühinevad

Eesti juhtivate reklaamiagentuuride hulka kuuluv Brilliant liitub Eesti ühe vanema reklaamiagentuuriga Vatson Wunderman. Ühinenud ettevõte tegutseb alates 3. oktoobrist edasi Brillianti kaubamärgi all.Kahe agentuuri ühendamisel liidetakse Vatsoni majandustegevus ja töötajad Brilliantiga, samuti ühendatakse ettevõtete kliendiportfell. Ühinenud agentuuri tegevjuhiks jääb Brillianti senine juht Paavo Pilv, loovjuhiks saab Vatsonis sama ametit pidanud Madis Ots ning strateegilisteks juhtideks Rain Teimann ja Aivar Laan. Kokku annab agentuur pärast ühinemist tööd 22 inimesele.
Ettevõtte suuremad kliendid on Elisa, Selver, Liviko, Peugeot, Viru Keskus, LHV Pank, Tartu Kaubamaja, Berlin Chemie, Credit24, Tarbijakaitseamet, Saaremaa Lihatööstus, Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda, Green Marine, Eesti Spa Liit jpt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele