Eelmisel nädalal ilmunud Äripäeva Turunduse TOPis selgusid Eesti edukaimad agentuurid. Käesolevasse artiklisse koondasime kokku intervjuud Turunduse TOPi parimatega. Iga intervjuu lõpust leiate vastava valdkonna edetabeli täispikkuses.
Eelmise aasta majandusnäitajate põhjal olid kõige
edukamad agentuuritulu teenijad Mashamedia OÜ, Mediabrands Digital OÜ ja Httpool Baltics OÜ.
Agentuuritulu TOPi etteotsa jõudsid uued tegijadEdukaim reklaamiagentuur oli Tank OÜ, teisele kohale jõudis Age Reklaam OÜ ning kolmandat ja neljandat kohta jagasid Refleks OÜ ja Division OÜ.
Reklaamiagentuuride TOPi võitja: meie eelmise aasta eesmärk oli ettevõtte püsimajäämine Meediaagentuuride edetabelis jõudis esikohale HttPool Baltics OÜ, teisele kohale jõudis Itech Media Solutions OÜ ja neile järgnes Inspired Universal McCann OÜ.
Meediaagentuuride TOPi võitja: Eesti reklaamide tase on globaalsest keskmisest kõrgem E-turundajate edetabelis oli esikohal Mashamedia OÜ, teisel kohal Holini OÜ ning kolmandale kohale jõudis Fraktal OÜ.
E-turunduse TOPi teise koha võitja: Digiturunduses on lihtne rongist maha jääda Edukaim kommunikatsioonibüroo oli Powerhouse OÜ, teisel kohal oli Hamburg ja Partnerid OÜ ning kolmandal Akkadian OÜ.
Suhtekorralduse TOPi võitja: näitasime, et ministrist saab väga hea suhtekorraldaja Edukate üritusturundajate esikolmikusse kuulusid Miltton Events OÜ, Jolos OÜ, Ö Invest OÜ.
Üritusturunduse TOPi võitja: eestlased on virtuaalsündmuste korraldamisel teerajajad Edukate reklaamikäibe teenijate edetabeli esikolmiku moodustasid Postimees Grupp, Delfi.ee (koos paberlehtedega) ja TV3.
Reklaamikäibe TOPi võitja: üha suuremate allahindluste pakkumine ei ole jätkusuutlik Turunduse TOP sisaldab:
agentuuritulu TOP,
reklaamiagentuuride TOP,
meediaagentuuride TOP,
digiturundusagentuuride TOP,
suhtekorraldusagentuuride TOP,
üritusturundusagentuuride TOP,
reklaamimüügi TOP.
TOPi ettevõtte sertifikaat
Kui ka teie ettevõte on TOPi pääsenute seas, saate vastava sertifikaadi soetada
siit.TOPi andmeid saab osta
Äripäeva TOPid on koostatud Äripäeva Infopanga andmete põhjal. Turunduse TOPi näevad
Best Marketingi digitellijad ja Äripäeva tellijad, aga seda saab osta ka eraldi andmefailina, kirjutades e-postile
[email protected].
Turunduse TOPi koostamise metoodika
Lähteandmed: Müügitulu (käive), tulumaksueelne kasum ja lisandväärtus töötaja kohta aastatel 2019 ja 2020. Töötajate arv kolm või enam aastal 2020, kaks või enam aastal 2019.
Valdkonna TOPi pääsemiseks pidi vastava valdkonna tegevuse osakaal ettevõtte käibest olema vähemalt 51%. Samuti peab ettevõte olema tegutsenud kahel järjestikusel täismajandusaastal.
2021. aastal TOPi koostamiseks võttis Äripäev äriregistrist eelmise aasta majandustulemuste põhjal valdkonna käibelt suurimate ettevõtete andmed. Edetabelis osalesid ettevõtted, kelle majandustulemused olid olemas äriregistris andmete kogumise hetkel.
Ettevõtted seati pingeritta kuue näitaja põhjal: 2020. aasta müügitulu ja selle kasv võrreldes 2019. aastaga, 2020. aasta maksueelne kasum ja selle kasv võrreldes 2019. aastaga, rentaablus aastal 2020 ja lisandväärtus töötaja kohta aastal 2020.
Iga näitaja põhjal reastati ettevõtted edetabelitesse, iga koht järjestuses andis kohale vastava arvu punkte. Kuue tabeli punktid liideti. Võitis kõige vähem punkte kogunud ettevõte.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele