Autor: Gerli Ramler, Äripäeva kaasautor • 20. mai 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Roll-up’ide ja igava „tapeedi“ aeg on läbi

Foto: AdGorilla
Reklaamiturul oleneb ettevõtte edukus suutlikkusest klientidele muljet avaldada ja meelde jääda.

Kas mäletad Passwordi pop-up seinu? Jah? Need valmistas AdGorilla OÜ.

.

„Meie radarid töötavad kogu aeg millegi uue kallal, sest igavad lahendused ei inspireeri kedagi,“ ütles AdGorilla juht Heiki Sõmerik

Sõmeriku sõnul on reklaamiturul olulised paindlikkus ja personaalne lähenemine. „Kliendid saavad oma muredega meile 24/7 helistada ja meile on auasi leida neile sobiv, meeldiv ja töötav lahendus. Jah, just lahendus, sest AdGorilla ei ole tootepõhine firma, vaid unikaalsete lahenduste pakkuja,“ lisas ta. „Kui pakkuda kliendile lihtsalt toodet, otsib ta pigem põhjendust, miks tal seda vaja ei ole. Meie soov on tegeleda kliendi probleemidega, uurida, mis on tema murepunktid, kus on puudujääk. Küsime, mida ta tahaks saavutada, mis siis, et tal pole hetkel enda meelest piisavat finantsi või ideid. Mingi lahendus on alati!“

Uued võimalused ise magava kassi suhu ei jookse

AdGorilla on harjunud ringi vaatama ning uusi lahendusi otsima. „Käime pidevalt messidel ja oleme kursis kõige värskemate uudistega, sest see huvitab meid ja see on see, mida armastame. Kõik unikaalsed lahendused ei jõua kodulehele, kõigil klientidel ei ole huvi konkurendile kõik kandikul ette kanda. Seega tuleb alati küsida! Vaid nii suudame pakkuda seda, mida varem pole seni pakutud ja just sellele oleme me ka orienteeritud!“ ütles Sõmerik.

Tänu sellisele lähenemisele õnnestus AdGorillal saada ainumüügiõigus Adsystem innovaatilistele reklaamstendidele Eestis ja Soomes. Kuigi ka Eesti turule on juba jõudnud mõned Adsystemi koopiad, pole need samaväärsed originaaltoodetega. Orienteeruvalt kord kvartalis lisandub AdGorillal uusi mudeleid ja kujusid, mis nn Hiina koopiate valikusse jõuavad alles hiljem. „Pakume võimalust olla ajast ees,“ nendib Sõmerik, lisades, et vähemtähtis pole ka kvaliteet: „Adsystem toru diameeter ja profiili paksus on oluliselt paremate näitajatega, muutes stendi stabiilsemaks. Seetõttu on kahju klientidest, kes on ostnud odavad koopiad ning selles pettunud, sest tegelikult on tegemist fantastilise tootega, mille võlu peitub tema lihtsuses ja efektsuses! Mitte vähem tähtis ei ole asjaolu, et meie stendidel koosneb kangas alati ühest tükist, mitte kokku lapitud osadest, kus keset kujundust jookseb õmblus. Alles hiljuti tegime fototausta mõõdus 5x3m täistrükis kangaga“.

Tänu oma kompaktsusele on AdGorillalt ostetud Adsystemid rännanud läbi Los Angelese, Tokyo ja Viini ning ringiga tagasi Tallinnasse. Vastupidavuse tagab esiteks konstruktsioon ning teiseks on profiilile tõmmatav kangas õmblusteta. Positiivne on ka see, et Adsystem süsteemid ei ole kallimad kui korralikud pop-up-seinad või muud sarnased lahendused.

Uus „roll-up killer“

„Kuigi tänapäeval kolib aina enam meediat internetti ja mobiili, ei kao tavapärane printmeedia kuhugi, see tuleb muuta huvitavaks ja silmapaistvaks. Roll-up’ide ja igava „tapeedi“ aeg on ammu läbi. AdGorilla uus „roll-up killer“ ei erine oma hinna poolest kvaliteetsetest roll-up’dest, kuid on kahepoolne, silmapaistvam ja uuenduslikum. Kuluefektiivseks muudab uue lahenduse asjaolu, et olemasolevale konstruktsioonile saab hilisemalt vaid uued kangad toota, mille vahetamine on lihtne,“ selgitab Sõmerik.

Palju positiivselt tagasisidet said innovaatilised ja ülikerged Adsystemi reklaamseinad Passwordi konverentsilt. „Nende süsteemide eelis on nende uudsus ja eksklusiivsus, need eristuvad selgelt kõigist teistest. Kliendi jaoks peitub siin suur potensiaal olla esimeste seas, kes haaravad kinni võimalusest paista paremini silma kui konkurendid. Ka reklaamiagentuuridel on võimalus esimestena pakkuda oma klientidele uudseid lahendusi. AdSystem tootesari on ka disaini mõistes ilus ja moderne ja tänu laiale mudelikuvalikule leiab tõesti iga üks omale sobiva,“ lisab Sõmerik.

ütleb: "Tradehouse’i uus fotosein ei jää kellelgi märkamata, püüab pilke ja sobib erinevatele promoüritustele. Kvaliteetse ja kerge kangaga savutasime sügava tooni, mille õige värvus jääb ka läbi fotokaamera intensiivne ja tõetruu. Karkass on kergelt kaarjas, mis on jällegi pildistamise seisukohalt boonuseks.“

AdSystemi tellinud klient, TradeHouse turundusjuht Laura Kuldkepp

Stendi kokkupanek on tehtud võimalikult lihtsaks ja loogiliseks ning sellega peaks hakkama saama igaüks. „Kogu varustuse pakkimiseks on ka eraldi kott, mille saab hõlpsasti autosse visata, ükskõik millisele üritusele parasjagu minek on. Meie sein on edukalt läbi rännanud juba terve Eestimaa. Lihtne ja samas väga väärtuslik vahend turunduses,“ sõnab Kuldkepp.

Elektrivabad täispumbatavad reklaamid sobivad nii tänavale, metsa kui ka vette

Hiljuti tõi AdGorilla turule uued, täispumbatavad reklaamid ja telgid, mis ei vaja juhtmeid ega elektrit. Uue tehnoloogia abil kasutatakse telgi valmistamisel sulatust, mis muudab selle õhukindlaks. „Tänu sellele saame nüüdsest pakkuda lahendusi ka vee peale, hetkel ongi töös 2,5m kõrgused täistrükiga ujuvpoid ühele veefestivalile Soomes,“ räägib Sõmerik.

Iga reklaamtoode valmistatakse vastavalt kliendi soovidele ning fantaasiale just nii suur ja sellise kujuga nagu tarvis on – telgina, stardikaarena või näiteks 4m kõrgune täpne tootekoopia, mis muidu pisikesena poeriiulil. Sellised reklaamid sobivad igale poole ning kõikvõimalikele sündmustele alates festivalidest, suvepäevadest ja kontserditest kuni konstantsete reklaamideni lennujaamades ja kaubanduskeskustes, parklates või ettevõtte ees.

ütleb: „Eelkõige kasutame täispuhutavaid tooteid just nende kompaktsuse tõttu transpordil ja lihtsuse pärast paigaldusel: juhe seina ja toode puhub ennast ise täis, meie hooleks jääb vaid see korralikult kinnitada. Hetkel kasutame küll tavapäraseid, mootoriga versioone, mida toidame elektri puudumisel generaatori pealt, küll aga kindlasti pakuvad huvi uued täispumbatavad lahendused, kus enam elektri ja pikenduste pärast muretsema ei pea.“

Stamina Spordiklubi juht ja mitmete spordivõistluste peakorraldaja Urmo Raiend

Stamina Spordiklubi on viimased aastad kogu oma reklaammaterjalide tootmise usaldanud AdGorilla kanda. „AdGorilla spetsialistid mõtlevad kaasa ning näevad ette, kuidas nende klient saaks reklaame tulevikus lihtsamalt kasutada. Samuti teevad nad asjalikke ettepanekud, mitte lihtsalt ei täida tuimalt tellimust. Tundub tõepoolest, et neile ei ole miski takistuseks. Isegi siis, kui oleme jäänud asjadega hilja peale ja meil puuduvad kujundused, on nad alati vastu tulnud, leidnud lahenduse ja õigeks ajaks asjad valmis saanud!“ kiidab Raiend.

AdGorilla OÜ 

Heiki Sõmeriktel. +372 51 79 495e-post: [email protected]

www.AdGorilla.ee

Artikli avaldamist toetas: AdGorilla OÜ

 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700