• 07.10.25, 14:00

Aasta Digitegu: Eesti agentuur kasvatas rahvusvahelise kliendi käivet 20 korda

Septembris kuulutati välja Aasta Digitegu 2025 võitjad ning seekord läheme võidutöödega süvitsi. Stuudios on ePPC asutaja Karl Pae ja ePPC Apps kaasasutaja ning strateegiajuht Markus Seppam, kelle projektid pälvisid nii kategooriavõidu kui ka Aasta Digitegu 2025 Grand Prix.
Markus Seppam ja Karl Pae ettevõttest ePPC.
  • Markus Seppam ja Karl Pae ettevõttest ePPC.
  • Foto: Äripäev
Saates "Eetris on turundusuudised" räägib Markus Seppam kampaaniast, mille nad tegid küberturbeettevõttele Malwarebytes. Tegemist oli Meta-reklaamidel põhineva globaalse projektiga, kus tulemused ületasid kõik ootused – eelarvet kasvatati 13 ja käivet 20 korda. „Suur osa edust tuli pidevast testimisest ja sellest, et julgesime katsetada erinevaid sisuvorme. Meie jaoks toimisid kõige paremini näitlejate loodud UGC-videod, kus räägiti päris kasutajakogemuse võtmes,“ kirjeldab Seppam.
Karl Pae avab omakorda, kuidas Ecoshi digiturunduses kasutati andmemudeleid ja tehisintellekti, et mõista erinevate reklaamikanalite tegelikku mõju ning suunata eelarveid targemalt. „Kui Google ja Facebook näitavad sama kampaania tulemusi väga erinevalt, tuleb minna sügavamale,“ selgitab Pae. „Meie eesmärk oligi aru saada, milline kanal päriselt müüki toob ja kuidas seda mõju mõõta. Tulemuseks olid ettevõtte rekordkuud ja ligi 50-protsendiline kasv.“
Saadet juhib Keit Alev.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rekordkuud ja hiigelkasvud: Eesti agentuur kasvatas rahvusvahelise kliendi käivet 20 korda
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele