Esmaspäevases hommikuprogrammis rääkisime Kantar Emori eksperdi Heidi Reinsoniga Sutherlandi raamatust "Alchemy" ja sellest, miks turunduses kõike mõõta ei saa.
4. ja 5. mail toimub turunduskonverents Password 2021. Saalis jagub kohti vaid kiirematele, kuid selleks, et kõik soovijad saaksid üritusest osa võtta, on müügil ka veebipiletid.
Järgnev ei ole kriitika, vaid lihtsalt tähelepanekud, natuke nagu kriisiaegne turunduskroonika. Kodukontoris rollid teatavasti hägustuvad, nii on ka siinsetes kirjeldustes paratamatult segunenud nii professionaalne kretinism kui ka minu kui tarbija vahetud reaktsioonid.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.