Autor: Kärt Koppel • 17. veebruar 2021

Bolt Foodi turundusjuht: investeerime eelkõige mõõdetavatesse kanalitesse

Erinevate kanalite kasutamine on väga põnev, kuid ei pruugi turunduslikult ära tasuda, rääkis Bolt Foodi turundusjuht Liia Pjatakova.
Liia Pjatakova

Veel saab soetada soodushinnaga pileteid 4. ja 5. mail 2021 toimuvale turunduskonverentsile Password. Selle raames valitakse muuhulgas Aasta Turundustegu, mille žüriisse kuulub ka Liia Pjatakova.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700