Meie müüjad võistlevad pea kõikide e-poodide ja brändidega maailmas, mis tähendab, et kasutajakogemus muutub järjest olulisemaks. Võidavad aga need, kes suudavad luua selles üks-ühele suhtluse, rääkis hommikuprogrammis LeverUP äriarendusjuht Märt Jõesaar.
“Viimaste aastate uuringud on näidanud, et kui klient saab ebamugava kogemuse osaliseks, lahkub ta enda lemmikbrändi juurest 50-70 protsendil juhtudest,” selgitas Jõesaar, kelle firma LeverUP esindab turunduse- ja kliendisuhtluse tarkvara Salesforce.
Turundusautomaatika aitab luua personaalset suhtlust kliendiga, et talle kuvataks just talle sobiv kaup. Eesmärk on pakkuda ostmisprotsessis tuge, et klient jääks rahule, ütles Jõesaar.
Millised on turunduse ja kliendikogemuse uued suunad, kuidas andmeid kogutakse ja kellel tasuks kanaleid koondav tarkvara ära, selgub samuti intervjuust. Hommikuprogrammi juhib Hando Sinisalu.
Foto: Reuters/Scanpix.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.