Lääne-Virumaa on loomas oma brändiidentiteeti ning maakonna peale mõeldes peaks inimesed ette kujutama elamusterohket ja mitmekesist piirkonda.
Disainiagentuuri Velvet tegevjuht Pärtel Vurma ja loovjuht Andrus Lember rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et brändi loomine on maakonna identiteedi jaoks oluline. Agentuur ja Lääne-Virumaa soovivad, et inimestele ja ettevõtjatele jääb maakonnast mällu positiivne kogemus, mis tooks nad ka sinna tagasi.
„Kui ühes piirkonnas on palju turiste ehk kliente ja palju häid inimesi ehk talente, siis see kohe mõjutab ka ettevõtluskeskkonda,“ rääkis Pärtel Vurma. „Tugevus peitub koostöös ja koosmõjus.“
Ta selgitas, et strateegias on fookuses kolm sihtgruppi – külalised ehk turistid, elanikud ja ettevõtjad. Ettevõtluskeskkonnas on fookuses tark tööstus ja innovaatilised ärid ning ettevõtjatele luuakse sellele vastav keskkond.
Lisaks rääkisid Vurma ja Lember, kuidas ühe piirkonna brändi luua, mis Lääne-Virumaa objektid või kohad hakkavad olema kampaanianäod ning miks Lääne-Viru üldse eriline on.
Pärtel Vurma ja Andrus Lemberiga rääkis Gregor Alaküla.
Foto autor: Kollaaž/Velvet.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.