Reklaamiagentuur Tabasco jagab ettevõtte kasumist kümnendiku kuni veerandi oma töötajatega, rääkisid Äripäeva raadios Tabasco juhid Indrek Viiderfeld ja Karl Multer.
„Seda tuleb võtta nagu preemiat. Kui raha on, siis jagame. Kui raha pole, siis seda jagada ei saa,“ rääkis Viiderfeld ettevõtte kasumi jagamisest kollektiiviga.
Tabasco reklaamiagentuur võitis hiljutisel Kuldmuna konkursil aasta reklaamiagentuuri tiitli juba kolmandat aastat järjest.
Multeri sõnul ei ole nende agentuur kindlasti oma kollektiivi poolest Eesti suurim, kuid see koosneb oma valdkonna absoluutsetest tippudest. „Me anname oma inimestele tihti üsna vabad käed. Me julgustame katsetama. Julgustame asju mitte ainult ära tegema, aga ka hästi tegema,“ lisas Viiderfeld.
Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägivad Tabasco juhid, kuidas saavutada väikese tiimiga sedavõrd kõrge loominguline kvaliteet, kuidas oma töötajaid motiveerida ning mis on ettevõtte tuleviku ambitsioonid.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Fotol reklaamiagentuur Tabasco. Foto: Harry Tiits
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.