• 02.06.25, 11:26

Media House meeskonna vähendamisest: turundusturul valitseb stagnatsioon

Kuigi möödunud aastal suudeti meeskond veel koos hoida, siis on sel aastal plaanis töötajate arvu vähendada, tõdeb Media House tegevjuht Raido Raamat.
Media House OÜ tegevjuht Raido Raamat
  • Media House OÜ tegevjuht Raido Raamat
Alates 1992. aastast tegutsenud meediaagentuur Media House OÜ teenis 2024. aastal 9,33 miljoni eurose käibe juures 56 tuhat eurot tegevuskasumit. 2023. aastal oli ettevõtte müügitulu 9,34 miljonit ja tegevuskasum 117 tuhat eurot. Seega kahanes Media House’i müügitulu möödunud aastal 0,15%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.25, 15:42
Joel Volkov: reklaamindus on omal kombel polariseerunud
Loomingu kõrval domineerib meedia, mistõttu räägitakse pidevalt numbritest ja efektiivistamisest – sealjuures on väärtuspõhine juhtimine jäänud tagaplaanile, sõnab loovagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Majandustulemused
  • 30.05.25, 08:27
Tööjõukulude kasv viis Nobel Digitali kahjumisse
Agentuuri tööjõukulud suurenesid möödunud aastal kokku 247 000 euro võrra ehk ca 20%, toob Nobel Digitali juht Kristiina Tukk välja.
Majandustulemused
  • 26.05.25, 12:15
Olga Peresild: meie kasv peegeldab hästi kogu Eesti meediaturu arengut
„Me ei usu kärpimispõhisesse efektiivsusesse.“
Suurima panuse EssenceMediacom Estonia käibesse andsid jaekaubandus ja FMCG-sektor – valdkonnad, kus reklaamiaktiivsus püsib kõrge ning kus kliendid vajavad korraga nii strateegilist nõu kui operatiivset elluviimist, märgib agentuuri tegevjuht Olga Peresild.
Majandustulemused
  • 15.04.25, 10:48
Läti taustaga AlphaAgency näitas Eestis märkimisväärset kasvu
Kuigi Eesti on Lätist väiksem turg, on see AlphaAgency juhatuse liikme Lauris Špillersi hinnangul märgatavalt jõukam.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele