Autor: Kaarel Oja • 4. juuli 2024
Kaarel Oja: reklaamitööstusel tuleb end rahvaliigast välja mängida
“Näeme, et kohalikud ettevõtjad restoranist kuni pangani välja valivad Eesti tarbija tähelepanu ostmiseks oma kõrvalmajas paikneva meediamaja asemel kümnete tuhandete kilomeetrite kaugusel asuva Põhja-Ameerika või Hiina ettevõtte,” kirjutab digimeedia ekspert Kaarel Oja.
Foto: Marek Metslaid
Eesti reklaamisektori parajasti kõige suurem mure on vähene investeerimine tooteinnovatsiooni ja -arendusse. Kui viimane tootearendus jäi selle sajandi algusesse, siis pole vaja pikalt otsida põhjust, miks kliendid viivad raha mujale, kirjutab IAB Balticsi juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja.