• 04.07.24, 11:01

Kaarel Oja: reklaamitööstusel tuleb end rahvaliigast välja mängida

Eesti reklaamisektori parajasti kõige suurem mure on vähene investeerimine tooteinnovatsiooni ja -arendusse. Kui viimane tootearendus jäi selle sajandi algusesse, siis pole vaja pikalt otsida põhjust, miks kliendid viivad raha mujale, kirjutab IAB Balticsi juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja.
“Näeme, et kohalikud ettevõtjad restoranist kuni pangani välja valivad Eesti tarbija tähelepanu ostmiseks oma kõrvalmajas paikneva meediamaja asemel kümnete tuhandete kilomeetrite kaugusel asuva Põhja-Ameerika või Hiina ettevõtte,” kirjutab digimeedia ekspert Kaarel Oja.
  • “Näeme, et kohalikud ettevõtjad restoranist kuni pangani välja valivad Eesti tarbija tähelepanu ostmiseks oma kõrvalmajas paikneva meediamaja asemel kümnete tuhandete kilomeetrite kaugusel asuva Põhja-Ameerika või Hiina ettevõtte,” kirjutab digimeedia ekspert Kaarel Oja. Foto: Marek Metslaid
Üheksa kvartalit langenud majandus ei toonud rõõmusõnumeid ka viimasel korral. On üks tööstusharu, mis aitaks majandusse mõõna ajal energiat süstida, aga me ei kasuta oma võimekust ära ning miljonid eurod voolavad Eestist välja.

Seotud lood

Saated
  • 01.07.24, 16:06
Rüütsalu usub, et meediamajad saavad Google'ilt oma miljonid tagasi
Rõtov: see kahekordistaks Ekspress Grupi kasumi
Ekspress Grupi tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu leiab, et meediamajadel on võimalik digihiidudelt röövitud raha tagasi saada. Sel juhul börsifirma Ekspress Grupi kasum kahekordistuks, tõi saates “Kuum tool” välja Äripäeva peadirektor Igor Rõtov.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele