• 10.12.25, 10:31

Sotsiaalmeedia 2026: tähelepanu on valuuta, aga inflatsioon on meeletu

Praegune sotsiaalmeedia on ülekoormatud areen: sisu tuleb aina juurde, kuid tähelepanu jääb samaks. Ellu ei jää enam need, kes postitavad rohkem, vaid need, kes suudavad päriselt eristuda.
VAASi digistrateeg Johannes Sepp
  • VAASi digistrateeg Johannes Sepp
  • Foto: Erakogu
2026. aasta sotsiaalmeedia maastik on konkurentsitihedam ja automatiseeritum kui kunagi varem. Sisu on aina lihtsam toota ja selle maht on hüppeliselt kasvanud.

Seotud lood

Uudised
  • 02.12.25, 11:29
Liisa Pakosta: Eesti ei toeta noorte sotsiaalmeedia kasutuse keelamist
Meie eesmärk ei ole keelustada, vaid muuta olemasolevad platvormid turvaliseks, sõnas justiits- ja digiminister Liisa Pakosta eile Riigikogus.
Uudised
  • 13.11.25, 09:21
Riigikohus: sotsiaalmeedia ei ole avalik koht
Riigikohus selgitas kolmapäeval avaldatud otsuses, et somes häiriva sisuga otseülekande teinud inimest ei saa avaliku korra rikkumise eest karistada, sest kehtiva seaduse järgi tähendab avalik koht ainult füüsilist ruumi.
Uudised
  • 18.11.25, 10:29
Noored saavad finantsnõu aina enam sotsiaalmeediast
Traditsioonilised teadmisteallikad, nagu raamatud ja seminarid, on jäänud tahaplaanile – vaid 25% noortest õpib rahaasju raamatutest ning kõigest 9% on saanud teadmisi finantsseminaridelt, selgus SEB uuringust.
Arvamused
  • 10.11.25, 11:46
Marelle Keedas: „Sotsiaalmeedia spetsialist, auuu…, kus oled?“
„Viimastel aastatel näeme tööportaalides kuulutusi, mis algavad sõnadega: „Otsime sotsiaalmeedia spetsialisti“. Kõlab hästi – eriala on popp ja tööpõld lai,“ kirjutab Marelle Keedas arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Töökuulutused
  • 02.12.25, 19:46
Äripäev otsib logistika ja tööstuse konverentside programmijuhti
Tule kujunda Eesti tööstuse ja logistika tulevikku!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele