• 01.12.25, 13:29

Eesti tuntud mehed sekkuvad lähisuhtevägivalla arutelusse

President Kaljulaidi Fondi oranžide nädalate programmi „Miks me vaikime?“ raames võtavad lähisuhtevägivalla teemadel sõna 15 tuntud Eesti meest.
Eesti tuntud mehed sekkuvad lähisuhtevägivalla arutelusse
  • Foto: President Kaljulaidi Fond
Kampaania eesmärk on juhtida tähelepanu lähisuhtevägivalla probleemile ning kutsuda inimesi abivajajaid märkama, hoolima ja sekkuma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele