• 10.10.25, 10:18

Kodumaine toidubränd näitab reklaamiseerias oma uut palet

Oktoobris ekraanidele jõudev esimene imagoklipp avab neljaosalise seeria, mis kujutab Talleggi ühtse päikesekollase perena.
Kodumaine toidubränd näitab reklaamiseerias oma uut palet
  • Foto: Tallegg
Reklaam viib vaataja stiliseeritud kollasesse Talleggi-maailma, kus igal tegelasel on oma nägu, iseloom ja hobi – sealt leiab autosõbra, moefänni, aiandushuvilise, mänguasjaeksperdi ning kuuris nokitseja. Kõiki ühendab soe energia ja kerge huumor. Loo tõeline tähendus avaldub alles klipi lõpus.

Seotud lood

Uudised
  • 08.10.25, 12:41
Lido värske brändijuht: agentuuris mõtlesin mõõdikutes, nüüd mõtlen väärtustes
Septembrist asus LIDO Eesti brändijuhi ametikohale Jana Kirisberg, kelle senine karjäär on eelnevalt paljuski meediaagentuurides möödunud.
Uudised
  • 03.10.25, 08:00
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2025 võitja La Ecwador tegi Büroomaailmast noorte seas hiti
Kui mõjuisikud küsivad ühe postituse eest neljakohalist summat ja tulemused kipuvad jääma lahjaks, siis La Ecwador leidis Büroomaailmale teistsuguse lahenduse: pani TikTokis särama ettevõtte enda juhi Jüri Rossi ja tema lapselapse Juliuse.
Uudised
  • 23.09.25, 09:55
Balti Jaama Turu tagahoov saab uue identiteedi
Uus bränd on visuaalselt mustvalge. Valge tähistab turu päevast elu, must aga õhtust ja öist meelelahutust.
Uudised
  • 29.09.25, 10:15
Vaata, millised on Baltikumi mõjusaimad brändid
Reedel, 26. septembril toimus Vilniuses Baltic Brand Forum 2025, kus kuulutati välja Baltimaade enim armastatumad brändid kaheksas kategoorias. Sel aastal võistlesid Eesti, Läti ja Leedu brändid tunnustuse nimel regioonis läbi viidud kõige ulatuslikuma brändi- ja elustiiliuuringu Brand Capitali tulemuste põhjal.
Töökuulutused
  • 04.11.25, 10:17
Perton otsib turundus- ja müügipartnerluse juhti
Kandideerimise tähtaeg 19.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele