Reedel, 26. septembril toimus Vilniuses Baltic Brand Forum 2025, kus kuulutati välja Baltimaade enim armastatumad brändid kaheksas kategoorias. Sel aastal võistlesid Eesti, Läti ja Leedu brändid tunnustuse nimel regioonis läbi viidud kõige ulatuslikuma brändi- ja elustiiliuuringu Brand Capitali tulemuste põhjal.

- Foto: Vanda Viktorija Photography
Selle aasta foorumi teema oli „Brändide ja kultuuri vastasmõju“, milles tõsteti esile brändide võimet mitte ainult jälgida ühiskonna värskeimad trende, vaid ka ise kultuuri arengut juhtida, kujundades seeläbi olulisi igapäevaseid harjumusi ja väärtusi. Foorumi programmis osalesid rahvusvaheliste brändide esindajad, teiste seas LEGO, Heinekenit ja Uncommonit esindav reklaamiagentuur LE PUB, ning Baltimaade ja Ukraina staarbrändid: „Go Vilnius“, Flow, MaisonBeast ja Ukraina Expo paviljoni loominguline kontseptsioon „Not For Sale“.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selle suve suurimad turunduslood kõiguvad geniaalsuse ja fiasko piiril. Turundus- ja kommunikatsiooniekspert Taivi Koitla pani kokku viis juhtumit, mis määratlesid brändide saatuse ja maine.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.