Balti Jaama Turul on alati olnud mitu nägu. Kui peahoones käib päeval vilgas sagimine ja kauplemine, siis turuhoone taha jääv ala on oma elu elanud pisut iseseisvalt – kord Depoo nime all, kord lihtsalt üürnike seas levinud nimetusega „Balta hoov”. Nüüd on sellele antud aga uus ja ametlikum nimi: Balti Jaama Turu Hoov.
Meie brändilubadus „If helps a lot“ tähendab, et aitamine ei seisne ainult kahju hüvitamises – meie ülesanne on võimalikult selgelt seletada, mida klient ostab ja milliseid riske tal on vaja katta, ütleb If Kindlustuse Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni juht Liene Meklere-Kutsare.
Hiljuti kirjeldas disainer Gert Köster Eesti disainerite kinnises Facebooki grupis üht oma lauale jõudnud tuntud agentuuri tööd, milles olid sees põhimõttelised tehnilised vead. Kuid see ei ole sugugi ainukordne taoline juhtum.
Eestis on helibränding endiselt pigem tagasihoidlikult kasutatav strateegiline tööriist, kuna selle potentsiaali ei ole veel lihtsalt teadvustatud, kirjutavad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.