• 01.10.25, 12:41

Eesti ärikinnisvara tegija võttis uue nime ja uue suuna

Ärikinnisvara arendaja ja haldaja Fausto Capital jätkab oktoobri algusest uue ärinime all, et tuua paremini välja ettevõtte strateegiline fookus jätkusuutlikule arendusele ja innovaatilistele ehituslahendustele.
Eesti ärikinnisvara tegija võttis uue nime ja uue suuna
  • Foto: Neutra Capital
Neutra Capitali (endise Fausto Capitali) suurima aktsionäri Kenneth Karpovi sõnul väljendavad uus kaubamärk ja nimi ettevõtte tänast ja homset sisu. „Neutra arendusportfell on mitmekülgne, ulatudes klassikalistest büroohoonetest ja ärilinnakutest kuni kaubanduspindadeni. Iga projekti ettevalmistamisel oleme lähtunud kaasaegsest funktsionaalsusest, kuid ei unusta ka seda, mis on väärtuslik kas ajaloo tõttu või lihtsalt läbiproovitud ja toimiv.“

Seotud lood

Uudised
  • 29.09.25, 10:15
Vaata, millised on Baltikumi mõjusaimad brändid
Reedel, 26. septembril toimus Vilniuses Baltic Brand Forum 2025, kus kuulutati välja Baltimaade enim armastatumad brändid kaheksas kategoorias. Sel aastal võistlesid Eesti, Läti ja Leedu brändid tunnustuse nimel regioonis läbi viidud kõige ulatuslikuma brändi- ja elustiiliuuringu Brand Capitali tulemuste põhjal.
Uudised
  • 23.09.25, 09:55
Balti Jaama Turu tagahoov saab uue identiteedi
Uus bränd on visuaalselt mustvalge. Valge tähistab turu päevast elu, must aga õhtust ja öist meelelahutust.
Uudised
  • 19.09.25, 06:45
CASE STUDY | HOKA: kuidas klounitosse meenutavast ideest sai jooksumaailma miljardibränd
Ajal, mil kogu jooksumaailma vallutas minimalistlike jalanõude trend, otsustas üks väike Prantsuse startup vastuvoolu ujuda.
Uudised
  • 09.05.25, 06:30
Kas sinu bränd kõlab suvaliselt või strateegiliselt?
Eestis on helibränding endiselt pigem tagasihoidlikult kasutatav strateegiline tööriist, kuna selle potentsiaali ei ole veel lihtsalt teadvustatud, kirjutavad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele