• 12.09.25, 06:30

Eesti tarbijate meeleolud: jaekaubandus särab, riik ja meedia kaotavad usaldust

Eesti elanikud peavad kõige usaldusväärsemateks sektoriteks igapäevase tarbimise ja teenustega seotud ettevõtteid, näitab rahvusvahelise konsultatsioonifirma EY korraldatud tarbijauuring.
Eesti tarbijate meeleolud: jaekaubandus särab, riik ja meedia kaotavad usaldust
  • Foto: ChatGPT
Globaalne Ernst & Youngi (EY) Future Consumer Index näitab, et tarbijad on muutunud kriitilisemaks kogu maailmas: nende usaldus ei tule enam iseenesest ja nii ettevõtted kui ka avaliku sektori asutused peavad end pidevalt tõestama. „Eesti eristub ühes sektoris aga selgelt: inimeste usaldus kohalike jaekettide ja toidutootjate vastu on jätkuvalt väga suur,“ sõnab EYi partner Eestis Ranno Tingas.

Seotud lood

TOP
  • 10.09.25, 14:21
TOP 10 | Eesti turundussektori Rikaste TOPi liikmete vara kahanes miljonite võrra
Äripäeva Rikaste TOPi 500 liikme seas oli 10 meedia-, reklaami- ja turundustarkvara sektori ettevõtjat.
Uudised
  • 29.04.25, 14:39
Kagu-Eesti kohtumiste sarja algatajad: meediamajad peaksid ääremaade ellu tunduvalt rohkem süvenema
Meedia- ja arvamusruumis näha olev pilt meie koduregioonist erineb suuresti sellest, mida me igapäevaelus enese ümber näeme, tõdevad Kagu-Eesti arengule pühendatud kokkusaamiste eestvedajad Põim Kama, Triin Rätsep ja Kerti Vissel.
Uudised
  • 29.08.25, 11:56
Duo Media tõi turundust juhtima strateegi, kes lubab kasvu nii numbrites kui mõjus
Eesti suurima meediakontserni Duo Media Networksi turundusjuhina alustas tööd pika kogemusega Martin Tamm.
Uudised
  • 22.08.25, 15:28
TV3 saab uue tegevjuhi
Alates 15. septembrist hakkab ettevõtte tegevjuhi kohuseid täitma praegune Baltikumi TV3 Grupi juht Christian Anting.
Töökuulutused
  • 24.10.25, 13:26
Tervisekassa otsib juhatuse esimeest
Kandideerimise tähtaeg: 12.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele