• 08.09.25, 12:30

Eestlased kindlustavad kodu, autot ja reise, ent sageli vaid sunniviisiliselt

Veidi üle poole eestlastest ostavad kindlustuse vaid siis, kui see on kohustuslik, selgub Kantar Emori kindlustusbrändide trendiuuringust.
Eestlased kindlustavad kodu, autot ja reise, ent sageli vaid sunniviisiliselt
  • Foto: Pixabay
Eesti elanikel on soetatud keskmiselt neli kindlustust ja kaalutakse keskmiselt veel kolme kindlustuse soetamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele