• 04.08.25, 10:05

Lihtne, odav ja esmapilgul kena. Oleme AI "euroremondi" faasis

Läti reklaamiagentuuri WRONG juht Artis Krilovs fännab väga AI’d aga hetkel valmistab see talle pettumuse, kuna suurte brändide AI abil loodud tänavabännerid näevad välja nagu iga väikese tegija kiirtöö. “Kõik on justkui korras, aga sära ja sisulist eristuvust enam pole.”
Lihtne, odav ja esmapilgul kena. Oleme AI "euroremondi" faasis
Kuidas läheb äril 2025. aasta suvel?

Seotud lood

Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele