• 17.07.25, 11:04

CASE STUDY: Yorkshire Tea “10 kilo head kraami, sõber”: kuidas teebränd sisenes noorte YouTube voogu

Traditsiooniline Inglise teebränd Yorkshire Tea pani 2023. aastal kõik mängu, et jõuda noore publikuni, kelle jaoks tee oli seni igav vanaema jook. Tulemus: viraalne muusikavideo, 2,1 miljonit vaatamist ja kampaania, mis tõestas, et ka 40+ bränd võib YouTube'is "litiks" minna, kui ainult julgeda. Samas tuli maksta ka hinda: vanema põlvkonna reaktsioon ei jäänud tulemata.
CASE STUDY: Yorkshire Tea “10 kilo head kraami, sõber”: kuidas teebränd sisenes noorte YouTube voogu
  • Foto: kuvatõmmis
TAUST

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele