• 11.06.25, 09:27

8 võimalust tehisintellekti kasutamiseks turunduse tööriistana

Tehisintellekti mitmekülgsem rakendamine võimaldab paremat sihtimist, suuremat ROId ning isikupärasemat kliendikogemust.
8 võimalust tehisintellekti kasutamiseks turunduse tööriistana
  • Foto: Freepik
Kuigi paljud turundajad on tehisintellekti juba kasutusele võtnud, jäävad mitmed rakendused endiselt alakasutatuks. MarTech toob välja mõned kõige olulisemad:

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.25, 06:30
Juuni 2025 turundusmaastikul
Selle kuu tähelepanu pälvivad turundusvõtted tulenevad kõik ühest põhimõttelisest muutusest: turundus liigub kiiresti süsteemitasandi mõtlemise suunas.
Uudised
  • 15.05.25, 15:45
Üllatav trend: AI kasutamise kasvu ostlemisel veavad vanemaealised
Eesti inimeste seas on tehisintellekti kasutamine ostlemisel aastaga pea poole võrra kasvanud, selgus finantstehnoloogiaplatvormi Adyen 2025. aasta kaubandusuuringust.
Uudised
  • 12.05.25, 14:17
Sisuloome kiiruse uus tase: Zalando võtab kasutusele digitaalsed modellid
Kuigi digitaalsete modellide kasutamine on veel katsetamisjärgus, viitab see siiski laiemale muutusele, kus tehnoloogia toetab loovust, sisu saab olla korraga nii kiire kui läbimõeldud ning päris inimesed jäävad (loodetavasti) kogemuse keskmesse.
Uudised
  • 02.05.25, 07:55
Mark Zuckerberg kuulutas reklaamitööstusele sõja
Ta kirjeldas tulevikku, kus ettevõtted esitavad Metale vaid oma eesmärgid ja pangakonto andmed, ning ülejäänu – alates reklaamide loomisest kuni sihtimiseni – teostab tehisintellekt.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele