Akkadian muutuste keskel: hierarhiata sõnumibutiik, mis kasvab 20% aastas
Kuna Kadri Lainas liikus Akkadiani aktiivsest juhtimisest eemale samm sammult, siis ei ole agentuuri juhtimises hetkel vajadust ka märkimisväärseid ümberkorraldusi teha, kinnitab Akkadiani tegevjuhina jätkav Eneli Mikko.
2015. aastal asutatud kommunikatsiooniagentuur Akkadian on kevadele omaselt värskenduskuuri läbimas. Omanikeringist lahkusid Kadri Lainas (osalusega 40%) ja Gea Otsa (osalusega 10%) ning nüüd kuuluvad omanikeringi Eneli Mikko (osalusega 65%) ja Julia Piilmann (osalusega 35%).
Heidame uues artiklite sarjas valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Seekord jagab enda kogemust sõnumiagentuuri Akkadian asutaja ning partner Kadri Lainas.
Aastaid Äripäeva parimate kommunikatsiooniettevõtete esikolmikus püsinud Akkadiani meeskonnaga liitus kogenud ajakirjanik ja endine Riigikantselei strateegilise kommunikatsiooni nõunik Dmitri Pastuhhov.
TOPi esiotsa galopeeris täisteenusagentuur, kus pakutakse tuge kogu kommunikatsioonispektris alates mainekujundusest kuni valitsussuhete ja kriisijuhtimiseni.
Praegused pöördelised ajad vajavad selgeid sõnumeid. Sõnumiagentuuri Akkadian partner ja kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas annab Äripäeva Akadeemia värskes koolituses selged suunised, kuidas keerulisi sõnumeid selgelt vormistada ja edastada.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.